Toimitustavat ja -ehdot

Toimitamme tuotteet nopeasti ja huolellisesti pakattuina ja tarjoamme sinulle turvalliset maksuvaihtoehdot. Mikäli sinulla on kysyttävää esimerkiksi toimitusajoista, ota meihin yhteyttä.


1. Toimitustapa

Toimitamme tilaukset Matkahuollon Lähellä-paketteina. Tilauksen voi myös noutaa maksuttomasti Kotkan Goodwill-myymälästä.

 

2. Toimitusaika 

Toimitamme tuotteet 1–5 arkipäivän kuluessa. Mikäli toimitusaika on pidempi, otamme sinuun yhteyttä. Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen.

 

3. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme 044 777 0329 sopiaksesi korvaavan tuotteen toimittamisesta.

 

4. Palautukset

Ostaminen on turvallista, sillä sinulla on oikeus palauttaa tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Asiakkaan tulee pakata tuote huolellisesti postitusta varten. Palautuskuljetuksessa asiakkaan huolimattomuudesta johtuen rikkoutuneiden tuotteiden kohdalla emme voi purkaa kauppaa.

Asiakkaan toivotaan tekevän palautusilmoitus Goodwill-verkkokaupan sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta ennen tuotteen palauttamista. Goodwill-verkkokauppa palauttaa tuotteen hinnan asiakkaalle, kun tuotepalautus on saapunut. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista. 


5. Hinnat

Kaikki hinnat on merkitty euroina. Kierrätystuotteiden arvonlisävero on 0 % ja uusiotuotteet sisältävät arvonlisäveron (24 %).

 

6. Maksaminen

Käytettävissä ovat seuraavat maksuvaihtoehdot:


    6.1. Maksu pankkien verkkopankkitunnuksilla 

    Kun käytössäsi on esimerkiksi Nordean, Osuuspankin tai Sampo-pankin antamat verkkopankkitunnukset ja olet maksamassa ostoksiasi, siirryt sivuiltamme hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet omissa tilitiedoissasi. Maksu näkyy välittömästi tilillämme ja lähetys pääsee nopeasti matkaan.

 

7. Ylivoimainen este (Force majeure)

Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Goodwill-verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Goodwill-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


8. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.